joi, 28 februarie 2013

CEI MAI NEVINOVAŢI SUNT ŞI CEI MAI AFECTAŢI

Aveţi copiii care se joacă pe covor ?

Puteţi face următorul experiment chiar la dumneavoastră acasă . Fără riscuri !
Puneţi pe una din zonele de trafic pe covor un prosop alb. Continuaţi activităţile obişnuite.
După cât timp ar trebui spălat prosopul ?
Dacă v-am trezit interesul, citiţi mai departe...

Este oare adevărat că ce nu vedem, nu ne poate face rău ?
Evident, fiecare cu părerea lui .
Hai să nu mai vorbim vorbe şi să vă arat cel mai mare duşman al copilului :


Este microscopic, se numeşte acarian şi se dezvoltă peste tot în praful de casă cu cea mai mare concentraţie în saltele.
Medicii ne spun ca este a patra cauză de îmbolnăvire în lume, dar cine sunt medicii ăştia să-i luăm în seamă ?

Şi ca să exemplific cum ar trebui să fie covorul pe care se joacă copiii o să folosesc nişte versuri ale formaţiei Mondial şi bonus că aţi citit până aici şi clipul ! :)

"Abia atingi covorul moale
Mătasea sună sub picior
Şi de la creştet până-n poale
Pluteşti ca visul de uşor"



Cum se poate face asta ?
Deşi mulţi spun că prin multe feluri, eu nu ştiu decât unul, care este economic ca bani şi ca timp, uşor de folosit şi care poate fi folosit mai mult de 30 de ani în casă.
Eu îl folosesc, aşa ca ştiu despre ce vorbesc!

Se numeşte, simplu, Kirby .


Cine nu ştie despre ce este vorba poate să-l testeze absolut gratuit !
În rest, vă doresc doar copiii sănătoşi !

Dacă am gresit la diacritice sau la altceva, să ştiţi că am trecut cu greu bacul la română!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu