miercuri, 23 ianuarie 2013

TREBUIE SĂ NE FERIM COPIII ŞI PE NOI DE ALERGII RESPIRATORII

TREBUIE SĂ NE FERIM COPIII ŞI PE NOI DE ALERGII RESPIRATORII?

Organizaţia Mondială a Sănătăţii (O.M.S.) spune că da!
Societatea Română de Pneumologie. spune da!

Şi mulţi medici alergologi din România spun da!

Acest articol este scris la amabila invitaţie a lui Ciprian pentru site-ul mamiko.ro.
Acum haideţi să vedem şi de ce...

Cică în ultimii 30 de ani ne-am schimbat în totalitate stilul de viaţă.
Ne-am pus termopane!
Ne-am luat saltele de saltele ca să dormim mai bine!
Ne-am luat perne antialergice!
Şi aspiratoare, cică să facem curat (asta doar pentru cine crede).

Acum vă spun cum stă treaba, dar vă rog să nu vă supăraţi pe mine, că nu sunt eu vinovat!
60% din praful de casă este produs chiar de dumneavoastră. Stiu că am mai vorbit despre asta, doar reamintesc. Pentru încă 30% ar trebui să-i mulţumiţi aspiratorului ! (Kirby nu este un aspirator)
Restul de 10% nu prea vă face rău, deşi e inerent.

Şi acum le luăm pe rănd!

Salteaua sau patul pe care dormim, cam o treime din viaţă.
Descuamarea pielii-fenomen normal care se întâmpla cu fiecare dintre noi.
Lenjeria, pijamalele- slavă Domnului că s-a inventat maşina de spălat.
Pentru saltele n-am auzit încă.
Din păcate celula de piele este foarte versatilă şi trece prin orice, asfel încât in maxim 5 ani orice saltea îşi dublează greutatea.O groază de mâncare pentru acarieni care în plus beneficiază şi de căldură constantă şi de umiditate.
Dacă nu mă credeţi, puteţi sa vă documentaţi.


Cum tot ce este bun trebuie lăsat la urmă, trebuie să vă mai dau ceva veşti.
Specialiştii ăia menţionaţi mai sus spun că alergiile respiratorii sunt a patra cauză de îmbolnăvire în lume.
Cică la noi situaţia ar fi ceva mai gravă, ceva cu umiditatea din atmosferă.

Aveţi cam trei soluţii.
Să măriţi profitul companiilor farmaceutice, an de an.
Să vă schimbaţi salteaua la trei luni.
Să folosţi un Kirby cel puţin 30 de ani.
Trebuie doar să alegeţi !

Despre restul, într-un articol următor şi doar dacă vă place ăsta.


--
Radu Tuglea
http://covorul-meu.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu